sâmbătă, 24 noiembrie 2007

"Gheorghe Scripcaru va cersi mai departe"

E titlul unui articol pe care l-am scris in toamna anului 1996, cand am umblat prin tot orasul si am intrebat oameni de categorii sociale cat mai diverse ce asteapta de la alegerile ce vor fi a doua zi. Am fost in Autogara, in Piata, in Centrul Vechi si am discutat si cu un cersetor. Il chema Gheorghe Scripcaru, cred ca avea 76 de ani si a vorbit destul de civilizat. In esenta, nu se astepta la mare lucru, fiind convins ca si dupa alegeri va continua sa cerseasca... Dar distractia a urmat abia dupa ce a aparut articolul. Informat fiind ca numele lui apare "la gazeta", a venit si a facut scandal, ca el a inteles ca i-as fi promis locuinta si mai stiu eu ce... Atunci, a fost o lectie pentru mine, in ce priveste alegerea interlocutorilor, dar, totusi, declaratiile mustoase de la astfel de oameni le culegi, nu de la scrobiti... Una peste alta, suntem in pragul unor noi alegeri, europarlamentare de aceasta data si sunt convinsa ca daca Gheorghe Scripcaru ar mai trai, mi-ar spune ca, "de luni incolo, va cersi mai departe...".

Niciun comentariu: