marți, 13 noiembrie 2007

Nu vreau sa ma fac politician!

De cand cu democratia pe meleagurile noastre, multi si-au abandonat meseriile trecute pe diplomele de absolvire ale unei facultati sau alteia si s-au facut politicieni. Sau, si mai bine, au facut si una si alta... E o chestie rentabila, nu degeaba se dau bani foarte grei pentru a fi trecuti pe o lista a vreunui partid politic, singura iesire din clenciul financiar prin care se promoveaza multi oameni nepotriviti fiind uninominalul, in formula in care o iesi pana la urma.
Eu am semnat o singura data, in 2006, o adeziune la PNL, pentru ca Bogdan Olteanu la o intrunire cu parlamentarii de la Constanta a decretat ca toti angajatii cabinetelor parlamentare trebuie sa fie inregimentati politic. Norocul meu e ca, probabil, tanti Duta a zvarlit-o in vreun cos ceva, ca nu m-a mai anuntat nimeni ca m-au facut membru de partid. Cine stie, poate ca nu aveam profilul necesar pentru asa ceva...
Pe masura ce trece timpul, incep sa realizez de ce romanii sunt din ce in ce mai scarbiti de politica si politicieni. Nu spun ca nu ar fi rataciti printre ei si niste oameni ca oamenii, dar din pacate, prea putini... Ieri si azi, am asistat la scandalul mediatic dintre Constantin Contac si Mihai Tabuleac, in spatiul caruia primul ii spune celui de-al doilea ca-si doreste sa-l vada mort! Nici mai mult nici mai putin... Mihai Tabuleac e un om decent si un politician subtire si nu-i raspunde "ba pe-a matii", desi asa s-ar fi cuvenit... Imi mai amintesc si de bate de baseball pe care le purta liderul PSD in masina si imi repet, cu mana pe inima: nu vreau sa devin politician! Mai bine ca un pui de bogdaproste, dar in viata...

Niciun comentariu: