joi, 20 decembrie 2007

Actiuni pentru ochii presei

Luni seara, m-am trezit sunata de un cadru didactic, care avea numarul meu de la angajata unei institutii culturale. Monologul era ceva de genul: "Vezi ca maine la 2 aduc niste fetite in costum national, vii, le faci cateva poze, le dai la ziar...". N-a lipsit mult sa scap telefonul din mana. Nu tu persoana a doua plural, nu tu un minim de respect, ci o conversatie asa, cum faci cu un prestator de servicii... Am injurat in gand, dar am decis ca, totusi, ma voi duce. A doua zi de dimineata, cineva de la scoala respectivei mi-a trimis toate informatiile legate de manifestare pe mail si mi-a promis si fotografii. Intrucat umblasem timp de 3 zile la mai mult de 10 serbari, am zis bogdaproste, tot in gand... Numai ca pe termen scurt, pentru ca la 2 suna din nou telefonul. "Cum, nu vii, ca nu poate incepe corul sa cante fara presa?...". Miercuri, al treilea telefon, in care ma aleg cu o porcaiala sanatoasa pentru ca amagesc oamenii, fiindca textul n-a aparut si presa locala nu e interesata de evenimentele culturale... Incerc sa-i explic ca au fost foarte multe materiale si ca n-aveau cum sa intre toate, ca nu eu decid ce intra in ziar s.a.m.d. Culmea, mai aflu si ca respectiva ma cunoaste, fiindca stia un amanunt legat de niste colaboratori proprii pe care il aflasem abia cu jumatate de zi inainte si pe care nu il scrisesem la gazeta de perete...
Aseara am primit si cateva fotografii si am vazut ca era vorba de un eveniment absolut oarecare. Intrucat timp de trei zile, cum am spus, am fost la sumedenie de alte manifestari, unele chiar de anvergura, pot trage concluzia ca manifestarea interlocutoarei mele agitate intra undeva la rubrica "si altii"... A naibii, ce fac punctele astea care inteleg ca trebuie la dosar pentru grade didactice sau chiar pentru pastrarea postului, din unele cadre didactice... Sunt capabile chiar de hartuire, pentru ca mie asa ceva mi-a facut, numai sa iasa din anonimat...

Niciun comentariu: