luni, 28 ianuarie 2008

Uitam...

La cate am avut de facut in ultima vreme, am uitat sa scriu despre noile actiuni umanitare de care m-am ocupat. In ianuarie, au venit la Botosani doi voluntari de la "Diaiutho", Giovanna si Giancarlo. O parte de actiuni le-au derulat cu un asistent social din Botosani, dar de ducerea de ajutoare in comunele Paltinis, Braesti si Gorbanesti m-am ocupat eu. Am discutat cu primarii si le-am sugerat sa colaboreze cu preotii din comuna, care stiu exact care sunt oamenii cei mai necajiti. Nu de alta, dar in decembrie am aplicat alta formula si am dat intr-o comuna peste o toanta care astepta costume Armani, probabil, si din cauza careia copiii nu au mai primit jucarii si hainute de la italieni. Tot acum, italienii mi-au adus si 20 de pachete pentru tot atatea familii de nevazatori din Botosani. Tot ei m-au invitat intr-o seara la cina, unde am mancat o supa - gulas senzationala. Miam - miam, ce buna a fost...

Niciun comentariu: