vineri, 15 februarie 2008

Dreptul la opinie

Mari sa fie, ce porcaiala am incasat de la prima ora a diminetii, pentru ca mi-am permis sa scriu pe blog ca as fi preferat sa vad pe afis cine a jucat unul din rolurile principale din "Visul unei nopti de vara" si pentru ca nu am considerat nimerit ca pe un afis cultural sa fie trecut numele a doua structuri din zona administrativa. Si, vezi Doamne, pentru ca solidarizez cu batausul de la Textil! In primul caz, imi mentin opinia. Se stie foarte clar cine finanteaza institutiile de cultura din oras si sunt finantate din bani publici, nu din buzunarul vreunui ales sau altul si nu inteleg de ce maniera in care se fac afisele trebuie sa fie una obedienta. In al doilea rand, am multumit unui liceean de la Laurian, citand ce a scris pe blogul lui, unde imi multumea pentru ca am scris in ziar despre campania lor de salvare a limbii romane. In final, adolescentul exprima o opinie despre relatarea de la Pro TV legata de bataia de la Textil, din care eu, cel putin, am inteles ca lucrurile care conteaza pentru ei sunt cu totul altele. Cum ar fi o campanie de salvare a limbii romane... Deci nici vorba de solidaritate. Problema e ca agresivitatea semenilor nostri incepe sa atinga cote alarmante si ca intai sar la gatul altora si apoi se gandesc daca era si cazul sa o faca!

Niciun comentariu: