miercuri, 20 februarie 2008

A long, long day...

Am impresia ca ziua de azi a inceput acum o saptamana... Am primit daruri "in bani si obiecte", flori pe care nu le-am adus acasa ca sa nu le manance motanul meu ierbivor, o invitatie la restaurant la pranz, telefoane de la oameni care nu prea aveau de unde sa stie ca e ziua mea (sa fie blogul de vina?!!), si am incheiat seara la tata, la o friptura si o slibovita (nici nu stiam ca mai exista asemenea bautura...). Dupa o zi in care am fost cat se poate de bagata in seama, voi mai avea un chef spre fine de saptamana cu prietenii mei rockeri Dan si Dana si poate inca unul, cu alti prieteni. Aahh, si vineri mai vine si pachetul de la Gura Humorului, cu bunatati pregatite de mama... Incep sa-mi fac griji din ratiuni de silueta... Si mai spun la toata lumea ca muncesc prea mult si n-am timp de nimic altceva... Uite ca mi-am gasit timp si pentru distractii... La culcare, ca mor de somn... Urari de bine, tuturor celor care imi acceseaza blogul si... noapte buna si lor...

Niciun comentariu: