joi, 6 martie 2008

Miss "Laurian"

In seara aceasta am fost invitată, de către Elena Alexa, la Miss şi Mister "Preuniversitaria" la Laurian. În urma propunerii aceleiaşi profesoare, m-am trezit şi în juriu la "Miss". Misie de care m-am achitat cu conştinciozitate, dar nu cu foarte mare plăcere, pentru că am stat între două necunoscute, cu care n-am putut schimba o vorbă, fiind prima dată când particip la un spectacol fără să am şi cu cine comenta ce văd în faţa ochilor. Mă rog, dacă tot am fost în sală şi sunt bine informată, anunţ şi pe alţii cine au fost primele trei clasate: I - Calenciuc Dana Dumitriţa, II - Curarariu Manuela şi Ciubuc Andra. Conform aprecierii mele proprii şi personale, clasamentul arăta aşa: I - Ciubuc Andra, II - Curarariu Manuela şi III - Hodan Anca.

Niciun comentariu: