duminică, 16 martie 2008

Nu călcaţi pe coadă femeile cu personalitate!

Vreo jumătate de an, am fost cooptată în colectivul ce a realizat interviurile pentru cartea cu 100 de personalităţi ale oraşului, editată de Monitorul de Botoşani. Printre cei 44 cu care am vorbit (mulţi au mai fost, Doamne!), s-a numărat şi Rodica Huţuleac. Femeie agreabilă, cu personalitate şi, dacă mi-aduc bine aminte, şi cu două pisici acasă... Mă rog, nu despre asta era vorba de fapt. Ci despre detronarea ei, ce s-a petrecut nu cu multă vreme în urmă şi care mi s-a părut absolut nedreaptă. Practic, nu mai erau PD-iştii în Guvern şi s-a considerat că nici la deconcentrate nu mai au ce să caute, aşa că "out!". Aseară am aflat şi chiar m-am bucurat că Rodica Huţuleac nu e deloc pe linie moartă, aşa cum şi-ar fi dorit unii şi că a pus în scenă o acţiune umanitară de toată frumuseţea. Ca lider al Organizaţiei de femei al PLD, a organizat un spectacol şi parade de modă, totul urmat de o colectă pentru copiii cu probleme cu vedere, ai căror părinţi nu au cu ce să le cumpere ochelari. Nota 10 cu plus pentru idee şi pentru modul în care a materializat-o. Cu certitudine că nu a făcut totul singură, faptul că oamenii cu bani ai urbei se aflau acolo datorându-se, mai mult ca sigur, lui Cătălin Flutur şi Mihai Ţâbuleac, în principal. Mi-au mai plăcut expresiile de pe chipul celor ce au dat bani pentru copii. Atâta vreme au tot fost uşuraţi de bani pentru tot felul de trăsnăi, pe care nici nu le-au înţeles şi nici nu le-au mers la suflet, că era evident că donaţia absolut concretă şi pentru o cauză nobilă chiar înseamnă ceva pentru ei. Nu ştiu, poate e un prim pas şi poate că şi ceilalţi politicieni învaţă ceva din asta. Nu mai daţi, stimabililor, bani pe tot felul de prostii, gen afişe, fluturaşi şi eşarfe şi începeţi să faceţi ceva pentru cei cărora le cereţi votul. Măcar să se aleagă şi electoratul cu ceva din campaniile astea electorale, care îl lasă mai nedumerit decât era cetăţeanul turmentat al lui Caragiale...

Niciun comentariu: