marți, 25 martie 2008

Pleasant people

Categoric, este vorba despre o categorie din care nu fac parte. Mi s-a spus în decursul timpului că aş fi rea, arogantă, că am o privire rece, pentru ca, de când e liber pe Net pentru orice neavenit, să mă aleg cu epitete mult mai dure. De fapt, sunt un om ca toţi oamenii, care e puţin mai rece din cauza educaţiei şi a cărui privire pare la fel din cauza ochilor albaştri. Rea cred că nu sunt, poate puţin mai intransigentă atunci când cred că e cazul. Iar în ce priveşte recentele etichetări, mi-am spus deja părerea. Mă întreb, totuşi, cum o fi un om pe care să-l placă toată lumea? Există astfel de fiinţe? Pentru că mă tem că doar cei super - cenuşii pot intra în categoria asta. Să încerc să creionez portretul unei persoane "pleasant". Lucrează într-un loc de muncă obişnuit, are un salariu mediu, ca să nu atragă invidii, se îmbracă cât mai comun cu putinţă, vorbeşte numai când e întrebat, nu are iniţiative, Doamne fereşte, nu spune vorbe porcoase femeilor dacă e bărbat şi nu repede bărbaţii - chiar dacă e cazul - în eventualitatea în care e femeie. Nu e nici prea înalt, nici prea scund, n-are hobby-uri extravagante, nu-l culegi din crâşme niciodată, nu contrazice, nu respiră, nu.... Haida de, parcă e "Omul invizibil" al lui H.G. Wells....

Niciun comentariu: