duminică, 2 martie 2008

Scrisoare întredeschisă

Dragă domnule Călin Popescu Tăriceanu,
Vă scriu prima mea scrisoare în calitate de elev, viitor student, fost copil, actual major.
Cu toată stimă pe care v-o port (mai ales în somn), vreau să vă mulţumesc pentru că v-aţi trezit în sfârşit din somnul cel din moarte. (cred că ştiţi de unde e versul). Tocmai dvs aţi dat azi şansa celor din lista mea de messenger să mă asalteze cu mass-uri, şi nu pentru a vota nu ştiu ce fată la miss Botoşani (deci cei de pe City, votaţi pe Andra aici), ci să mă informeze că am alocaţia înapoi (da, acea chestie de 32 ron pe care mi-o oferă constituţia şi pe care nea adormiţei mi-a luat-o). Sunt foarte bucuros din acest motiv, încât mi-am făcut planuri de viitor, cu acei bani. În primul rând, îi voi cumpăra cadou mamei mele de ziua ei (e pe 8 martie, pe bune!!) şi apoi, de restul banilor îmi voi cumpără o carte, dar de fapt o carte bună costă destul de mult şi nu cred că-mi va ajunge, dar o voi ruga pe doamna gestionară să-mi taie cartea. Tot în culmea fericirii sunt!! Sper să ne daţi şi retroactiv, că de nu, îmi iau jucăriile şi plec, dar nu ştiu unde.
Înainte să închei, vreau să vă informez că votul meu, tot nu-l aveţi şi cred că foarte mulţi dintre colegii mei , mai bogaţi acuma, nu vă vor vota.
Vă mulţumesc,
Zeffy
p.s. pentru cei care nu s-au prins, avem alocaţii, dar tot nu-i votez :D

Niciun comentariu: