vineri, 11 aprilie 2008

1,17 dolari!

E primul câştig pe care mi-l aduce blogul şi sper ca m-am uitat bine... Acum câteva zile l-am rugat pe Dan, verişorul meu care lucrează şi trăieşte la New York, să-mi posteze pe blog o bară cu anunţuri Google, şi l-am convins spunându-i că face un gest umanitar, pentru că din câştiguri le voi cumpăra de mâncare celor doi pisoi din casă... Când a auzit pe cine ajută, şi-a găsit timp şi acum am şi eu, sub link-urile mai vechi, anunţurile Google, de unde agoniseşti cenţi pentru fiecare click... Ei bine, am verificat mai înainte cât am adunat şi am 1,17 dolari, la 10 dolari putându-se efectua şi prima plată... Încă puţin şi am de un kilogram de rinichi! Aşa că, iubitorii de animale care intră pe blogul meu, să dea câte-un click şi pe anunţuri... Promit că toţi banii vor fi pentru pisici, nu opresc nimic pentru mine...

Niciun comentariu: