vineri, 11 aprilie 2008

Freedom?????

Nu ştiu ce s-a întâmplat zilele astea, dar parcă am simţit un declic ciudat. E posibil să fie după pericolul prin care a trecut mama. Mă simt, brusc, detaşată de toate mărunţişurile de doi bani. Lucrurile fiind clarificate, după multă vreme, am plecat la pas prin oraş şi am simţit că mă "reumanizez". Am stat o oră la Şcoala 3 din oraş şi m-am crucit aflând ce înseamnă, în măreţul mileniu 3, o şcoală de cartier... Apoi am intrat într-o grădiniţă unde m-am simţit realmente bine. Într-o casă aparent obişnuită, cu muşcate în fereastră, erau 75 de copii. Spre norocul meu, era ziua unuia dintre ei şi o celebrau într-o manieră absolut occidentală. Sărbătorita le cumpăraseră coifuri şi un fel de fluiere de hârtie şi îi trata cu sucuri şi cu tort. Educatoarele le puseseră muzică, copiii dansau şi m-am simţit, dintr-o dată, undeva pe un mal de Ocean, unde în realitate n-am fost niciodată... Cred ca o să mă mai duc la grădiniţa respectivă. Avea o curte frumoasă, cu nişte bănci lungi, pe care mi-ar plăcea să stau din când în când, la aer... Departe de o societate din ce în ce mai haotică...

Niciun comentariu: