joi, 17 aprilie 2008

Vreau să devin agricultor!

Citesc în dimineaţa asta pe Botosaninews că fosta şefă de cabinet a lui Mihai Baltă a debutat în lumea literaturii şi nu cu orice, ci direct cu un roman! E scos la Editura Asociaţiei Scriitorilor şi va fi lansat în marile oraşe ale ţării... Te pomeni că mâine poimâine o vedem şi membră a Uniunii Scriitorilor... E prea de tot! În condiţiile astea, îmi vând apartamentul şi-mi cumpăr o căsuţă la ţară, unde mă apuc de agricultură... Dacă oricine semnează cărţi şi auzi - una, direct romane!, atunci e clar că ar trebui să mă apuc de altceva. Dar ce mă mir, şi Conţac are blog şi e supercultivat în ceea ce scrie. Scribi care să scrie în locul celor care nu se pricep nu sunt? Întotdeauna se va găsi un personaj inteligent prin buzunarele căruia bate vântul, care-şi va pune creierul şi talentul în slujba altora... Am făcut-o şi eu vreo 7 ani, ştiu cum e...

Niciun comentariu: