sâmbătă, 10 mai 2008

Eleganţă

Vineri, de Ziua Europei, am întâlnit la o manifestare locală o bibliotecară care a plecat de 10 ani din Botoşani, împreună cu soţul său, în Grecia. Mihai Cornaci mi-a arătat că poartă la gât, în loc de broşă, o insignă pe care i-a dăruit-o, cu Eminescu. A fost primul lucru care mi-a atras atenţia, am stat de vorbă, m-a uluit profunzimea conversaţiei interlocutoarei mele şi am fugit acasă, pentru a-i aduce şi dărui o carte pe care am tipărit-o la finele lui 2007 şi care se intitulează "Românii şi restul lumii". Astăzi am primit următorul mail, pe care îl şi public pe blog pentru că sunt primele cuvinte cu adevărat frumoase şi dezinteresate spuse de cineva despre o carte de-a mea: "Am citit cu mult interes şi mai ales plăcere cartea dumneavoastră. Felicitări pentru frumuseţea şi cursivitatea frazei, pentru claritatea ideilor şi pentru elasticitatea gândirii. Mi-a plăcut foarte mult că v-aţi ocupat cu atâtea activităţi de suflet şi că aveţi o viaţă interesantă. Desigur, plină de greutăţi şi sacrificii, altfel nu aţi fi ajuns la acest nivel de înţelegere a fenomenelor interne şi externe. Cu multă consideraţie, Luminiţa". Mulţumesc, doamnă, sunt vorbe care chiar mi-au mers la suflet!

Niciun comentariu: