sâmbătă, 3 mai 2008

I'll be back!

După o echilibristică teribilă, am reuşit să am opt!!! zile libere, pe care mi le-am petrecut la munte, la mama. M-am întors odihnită, ceva mai dolofană, dar uşor stresată când mă gândesc la următoarele două luni. Doar dacă reuşesc să mă "programez" astfel încât să funcţionez ca un robot sadea, voi reuşi să duc la bun sfârşit tot ce am de făcut. În primul rând, trebuie să mă achit onorabil de slujba la ziar şi de jumătatea de normă la nevăzători. Apoi, două week -end-uri la rând plec la Iaşi, la faza zonală a concursurilor "Prietenii cărţii Braillle" şi "Lectură corectă şi rapidă Braille", iar apoi la Bran, în excursie cu un grup de 50 de nevăzători. În paralel, trebuie să fac preparativele pentru prima secvenţă a Proiectului "Pe urmele lui Eminescu, pe jos", pe care-l voi materializa împreună cu Gheorghe Şuliuc şi ucraineni de la Universitatea din Cernăuţi. Finanţator, ca să fiu fair - play, Primăria Botoşani. Mai am un miniproiect cultural, asupra căruia păstrez deocamdată secretul. Dacă reuşesc să nu clachez nici psihic şi nici fizic, pe 28 iunie plec cu alt grup de nevăzători pe Insula Thasos, unde nu mai ies din Marea Egee nici dacă mi se promite luna de pe cer! Apoi vine vara, am dreptul la concediu şi pot conta pe faptul că voi reuşi să intru într-o oarece normalitate profesională. Că doar n-am să fiu toată viaţa robot!

Niciun comentariu: