luni, 2 iunie 2008

Momente speciale, pe Pietonalul Unirii

Duminică dimineaţa voi organiza, pe Pietonalul Unirii, o nouă ediţie a Târgului de jucării. E un eveniment de care m-am ocupat, efectiv, din 2001 încoace şi pe care am decis să-l duc mai departe. Partenerii acestei ediţii sunt Primăria Botoşani, IŞJ Botoşani, Teatrul "Mihai Eminescu" şi Hotelul "Maria". Bucuria mea de ultim moment este acceptul pe care l-am primit în această seară de la Maria Cojocaru, profesor de canto la Şcoala populară de artă Botoşani, care a fost de acord ca momentele artistice de la târg să fie susţinute de elevii ei. Printre ei, Codruţa Barariu şi Iliuţă Caraş, ultimul fiind un ucrainean talentat ce învaţă la Liceul de Artă şi care s-a distins până în prezent la evenimente şi festivaluri din România şi din ţara lui natală. În primul rând, eu sunt cea care abia aştept să-i ascult! Mulţumesc, doamnă Cojocaru!

Niciun comentariu: