vineri, 6 iunie 2008

Ora de blazare

Bănuiesc că toţi cei ce au ieşit duminică din casă au crezut, cât de cât, în importanţa votului cu care urmau să crediteze un partid sau o persoană. Sincer, şi eu mai am naivităţi de genul ăsta şi m-am gândit că foloseşte la ceva "să-mi dau cu părerea"... Mă tem că a fost ultimul experiment de "profil". După ce am urmărit cu sufletul la gură rezultatele parţiale pentru şefia CJ, pentru că de acolo toţi aşteptau marea schimbare, îmi dau seama că au fost emoţii consumate în van. În politică jocurile se fac, la fel ca la cazino, la masa verde, unde votul celor mulţi e dat peste cap. Chiar nu mă mai interesează ce se întâmplă într-o zonă de care, culmea, am fost legată o perioadă nepermis de lungă. Nu e lumea mea, nu am cum s-o schimb, singurul lucru care-mi rămâne de făcut e să-mi dau silinţa să depind cât mai puţin de jocurile ei, care n-au nimic comun cu fraierii care îşi pierd vremea pe la urne.

Niciun comentariu: