duminică, 8 iunie 2008

Piedici?

Am un sentiment destul de accentuat că mai mulţi au încercat să mă împiedice să organizez târgul de azi. Una, mi s-a spus să nu fie pe 1 iunie, că e zi de alegeri, ci pe 8. Am fost de acord, am trimis afişe în şcoli şi am aflat apoi cu surprindere că mulţi copiii s-au dus la târg pe 1 iunie. Că aşa au ştiut. Au fost şi directori de şcoli profund implicaţi anii trecuţi în acest eveniment care, în momentul în care am reluat discuţiile pentru a fi sigură că totul e în regulă, s-au uitat lung, spunându-mi: A, da' nu era pe 1 iunie?... Din fericire, nu sunt născută ieri şi am anunţat de această dată şcoli şi grădiniţe pe care nu le invitam anii trecuţi, pentru că erau din zone mai îndepărtate. Culmea, de acolo au venit toţi şi aşa am avut peste 100 de negustori şi un târg frumos şi absolut civilizat. Norocul meu că ştiu să îmi pregătesc alternative, în orice clipă, că amatori "să-mi dea la picioare" sunt pe toate drumurile...

Niciun comentariu: