duminică, 31 august 2008

Amusing!

Nu pot spune foarte exact de ce mă amuz, ci doar aşa, printre cuvinte... Uninominalu' ăsta de la toamnă şi sumele fabuloase pe care, de această dată, cam trebuie să le suporte catindaţii vor scoate calicii din Parlament - asta e o categorie, dar şi pe cei ce erau învăţaţi că politica e un "job" care trebuie să-ţi aducă sumedenie de foloase, dar pentru care tu personal nu trebuie sa dai nimic... Amuzant, de-a dreptul... Mă gândesc la cei 54 de mii de Euro pe care trebuie să-i cheltuiască în campanie un candidat la deputăţie şi la cei 60 de mii pe care trebuie să-i aibă un viitor senator... Eu n-aş da banii ăştia nici dacă mi-ar aşterne cineva covor roşu până la clădirea aceea care mi se pare cumplit de inutilă, dacă e să mă iau după cum merg lucrurile în ţara asta... Doamne, câte nu s-ar putea face cu banii ce se vor cheltui totalmente aiurea în viitoarea campanie...

Niciun comentariu: