sâmbătă, 2 august 2008

Mi-am făcut o bucurie!

Astăzi am mers împreună cu colegii mei de la Filiala nevăzătorilor pentru a duce ajutoare semenilor fără vedere din satele sinistrate, de lângă Prut. Mi-am amintit dimineaţă, când mă gândeam ce să mai duc din partea mea, că mai am trei sacoşe cu jucării, donate de micii comercianţi la Târgul jucăriilor din iunie, pe care intenţionam să le trimit într-o comună botoşăneană, când începe anul şcolar. Le-am luat cu mine şi unde am găsit copii, le-am oferit jucării. Am întâlnit chipuri zâmbitoare (unul îl vedeţi şi pe blog), copii cuminţi, care nu se înghesuiau înaintea altora şi pe care darurile i-au bucurat, realmente. Asta înseamnă să faci lucruri din convingere (nu doar pentru că eşti candidat pe vreo listă, vezi Doamne) şi să te bucuri de bucuria altora. Asta înseamnă, de fapt, să trăieşti cu adevărat, nu doar pentru a acumula averi şi faimă - ce ţin strict de zona efemerului.

Niciun comentariu: