vineri, 7 noiembrie 2008

Cu capul sus

Senatorul Gavrilă Vasilescu a organizat astăzi o conferinţă de presă pentru a-şi lua rămas bun de la botoşăneni, la finalul mandatului. E un om după care nu prea m-am dat în vânt, bună vreme. Fără cine ştie ce şarm personal, cu o profesie anodină (notar, dacă nu mă-nşel), nu existau motive să te dea entuziasmul afară din casă, la adresa dumisale. Şi, cu toate astea, acum, când tragi linia, constaţi că a avut nu doar un final de bun simţ, ci şi un traseu pe măsură. În Parlament a fost extrem de activ (nu o dată l-am văzut pe sticla televizorului), ne-a făcut părtaşi la un eveniment sportiv de renume internaţional şi a creat evenimente neobişnuite, precum concursurile de canoe. Important e că a fost, în linii mari, un om firesc şi, mai ales, constant în tot ce a făcut. Astă vară, când am organizat Târgul de jucării, a făcut cumpărături serioase, a donat tot ce a cumpărat copiilor de la ţară şi un urs de pluş Codruţei Barariu - talentata solistă de la târg. Fără ifose şi fără să aştepte statuie pentru asta. Aşa cum a făcut şi soţia ex- deputatului Marcu, care nu a bănuit, vreo clipă, că voi scrie despre cumpărăturile şi donaţia ei în ziar. Cred că Gavrilă Vasilescu şi-a meritat salariul de senator de Botoşani şi că va fi salutat cordial, pe stradă, dacă va mai reveni pe-aici. Eu, cel puţin, aşa voi face!

Niciun comentariu: