miercuri, 26 noiembrie 2008

Important om, Victoraş!

E vorba de un personaj cunoscut în această urbe, căruia, culmea, i-am dedicat o opinie în ziar, pe vremuri, pe care am preluat-o şi în una din cărţile mele. Cu mine, cel puţin, a fost politicos mai tot timpul. Îmi mai cerea bani împrumut, nu mulţi, pe care nu mi-i dădea niciodată înapoi, îmi mai dăruia o floare de 8 martie, în linii mari, totul era ok. Ei, dar lucrurile s-au schimbat, e om mare acum... L-am întâlnit în dimineaţa asta şi mi-a spus de sus, pe cine a sprijinit în campanie şi că-l "scoate senator" pe respectivul". Nu dau nume, că nu fac campanie electorală gratuită... Tot citând din Victoraş, politicianul e "băiat gentile", probabil spre deosebire de alţii, care n-au fost inspiraţi să apeleze la serviciile sale... Te pui cu Victoraş... Mi-am luat repede ziarul de la chioşc şi am plecat, umilă, la slujbă... Nu de alta, dar îmi cunosc lungul nasului...

Niciun comentariu: