joi, 18 decembrie 2008

Oameni care te fac să vezi viaţa altfel

Am făcut sumedenie de lucruri anul acesta, aşa că mai că îmi vine să spun că a fost cel mai plin din existenţa mea. Printre altele, am făcut un serviciu mărunt unor semeni care mi-au propus o colaborare, fără să aştept nimic în schimb. Iar în seara asta am primit, de la peste 1500 de kilometri depărtare şi de la români care nici nu ştiu cum arată, un dar de Moş Crăciun care m-a făcut să uit, de-a binelea, micile mizerii care mi-au marcat ultimele zile. Sunt dulciuri, cafea, şmacsuri, un Moş Crăciun de pus în brad... Atenţii care m-au surprins în mod extrem de plăcut şi care mă determină să duc mai departe tot ce întreprind. Pentru unii contează, alţii mă înjură, dar cert e că puţini mă ignoră, aşa că merită să perseverez! Încă o dată, mulţumesc doamnă Angela!

Niciun comentariu: