duminică, 21 decembrie 2008

A pleasant afternoon

In traducere liberă, pot spune că am avut parte de o după - amiază frumoasă, cea mai importantă caracteristică fiind naturaleţea. Cei ce au jucat căiuţii de la "Cartonajul" erau demni de ecranul televizorului, dat fiind patosul şi ritmul cu care dansau şi diferenţa de "altitudine" dintre ei - de vreo 40 de centimetri. Taraful filialei nevăzătorilor şi membrii lui s-au întrecut pe sine, de parcă erau pe scena festivalului recent încheiat, iar tinerii din Coşula mi-au amintit de obiceiurile de altădată, ursarul fiind o veritabilă mascotă (era atât de simpatic că i-am dat şi o sută de mii, pe "vechi"). Nevăzătorii au dansat, împreună cu coşulenii, dar şi între ei, mâncarea era paşnică, aproape dietetică, nu a năvălit nimeni peste noi, deşi uşa de la "Mioriţa" era deschisă... Totul a curs ca într-o lume ideală, din care m-am desprins, precum Cenuşăreasa, doar pentru că afară era întuneric şi ţin mult la aparatul meu de fotografiat... Once again, a very pleasant afternoon...

Niciun comentariu: