luni, 15 decembrie 2008

Surprize, surprize, în variantă dâmboviţeană

Studiind trafic.ro, am avut sentimentul că un cunoscut şi-a dorit să afle ce comentez după lovitura de teatru de pe scena politică românească, aşa că "mă execut". Noua retragere a lui Stolojan, fără lacrimi de această dată, e o mutare proastă. În stilul lui fascist, aveam speranţa că va reuşi să ne treacă dincolo de hăul economic ce ne aşteaptă în 2009. Se pare că sforile ce se trag în politica românească, cel mai des de doi bani, l-au determinat să revină la linia de start, de unde nu cred ca va mai pleca vreodată. Mă tem că vom vedea, atunci când va fi gata, un cabinet de miniştri de-o să ne luăm cu mâinile de cap, nici emigrarea, la care mă tot gândeam periodic, nemaifiind o soluţie viabilă. Dar asta e, vin Sărbătorile, mai bine mă gândesc cum termin tot ce am de făcut până plec acasă, la Gura Humorului...

Niciun comentariu: