joi, 15 ianuarie 2009

Am schimbat statuia!

Astăzi, din cauza unor motivaţii ce nici nu mai merită amintite, nu am mai ajuns în satul Mihai Eminescu, din comuna Gorbăneşti - deşi eu cumpărasem flori şi lumănâri, iar profesorul Victor Foca era pregătit să plătească benzina pentru ca un prieten să ne ducă cu maşina până acolo. Am realizat că nu i s-a părut nimănui important să fim şi noi în zonă şi atunci am depus florile şi am aprins lumânări la statuia din curtea Bisericii "Uspenia". Practic, întâlnirea noastră cu Eminescu a avut loc, doar că am schimbat statuia... În concluzie, recunosc că am servit astăzi un nou duş rece existenţial (al câtelea, oare?!), care sper să-mi fie util pentru a mă elibera de naivităţile ce nu ar mai trebui să mă caracterizeze la anii pe care-i am... Capitol închis!

Niciun comentariu: