luni, 2 februarie 2009

Minuni la care vom mai asista în 2009

Am citit in seara aceasta două ştiri interesante. Una pe Botosaninews, unde scrie că "Anca Apăvăloaie, susţinută politic de PSD pe funcţia de director al Oficiului de Mobilizare a Economiei, a renunţat la acest post inainte de a fi numită" şi alta pe Hotnews, ce relatează despre demisia lui Liviu Dragnea de la conducerea MAI. După 12 zile de şefie... Interesant, extrem de interesant... In primul caz, fiindcă nu cunosc persoana, e posibil să fie vorba de o probă de realism ce merită lăudată. Auzi, "Oficiu de mobilizare a economiei...". La Botoşani! Una, că n-am ştiut până acum că avem un astfel de oficiu, a doua ce Dumnezeu să mai mobilizezi, că e pe chituci totul... În ce priveşte demisia ministerială, întrucât ea survine după un timp, fie şi el scurt, în care realitatea a putut fi "palpată", e posibil ca domnul ex - ministru să fi realizat că e mai rentabilă şefia CJ Teleorman decât a unui minister calicit de criză. E foarte uşor să fii lider când stai pe un morman de bani şi ceva mai greu când trebui să-ţi pui mintea la contribuţie şi să realizezi ceva cu resurse limitate sau doar cu hei - rup. Mamă - mamă, ce am mai practicat sistemul... Câte acţiuni culturale, cu super - impact, am organizat cu finanţări minimale... Şi la ce mi-a folosit! Deci, fiindcă am stat destul la calculator, mă gândesc că am putea iniţia un joc: ghici cine e următorul care dă bir cu fugiţii... Interesting, cum ar spune Jack Sparrow, în "Piraţii din Caraibe"...

Niciun comentariu: