marți, 24 februarie 2009

Nu te descuraja, Cristi!

Ştiam de la prânz că invitată "de Dragobete" la Tele M, la "Botoşanii în direct, avea să fie Angela Paveliuc Olaru şi că organizatorii mai căutau un domn, pentru al doilea invitat. Pe la 20.30 mi-am adus aminte de emisiune şi m-am uitat să aflu cine a fost chemat, până la urmă. L-am văzut pe Cristi Costăchel şi m-am oprit să ascult ce spune. Îl ştiu de mult şi mai ştiu că e genul care nu cosmetizează vorbele, lucru destul de rar în zilele noastre. Ei bine, Cristi a vorbit cu maxim de sinceritate despre delicatul subiect al dragostei. Nu a încercat să fie simpatic, să-l aplaude lumea, ci a spus exact ce simte, multe vorbe la care poţi medita şi care atrag atenţia asupra unui impas în care au ajuns oamenii, din acest punct de vedere. Rezultatul? Sunau telefoanele în draci cu aprecieri la adresa doamnei, iar el s-a ales cu titulatura de "robot"! Nu obişnuiesc "să mă bag în seamă", aşa că n-am sunat. Dar scriu pe blog, fiindcă ştiu că e modalitatea în care vorbele ajung rapid "în lume", ca să-i urez succes "robotului". Mai e nevoie, pe lumea asta şi de realism şi de sinceritate. De vorbe frumos împachetate şi zâmbete false eu, una, m-am săturat de mult!

Niciun comentariu: