duminică, 29 martie 2009

Frumuseţe pe muchie de cuţit

Trebuie să recunosc că nu prea mai am timp în ultima vreme de televizor. Ştirile le aflu de pe site-urile de profil, naţionale şi locale, iar dacă prind vreun film, fie şi de la jumătate la vreme de seară, mă declar mulţumită. În ce priveşte emisiunile televiziunilor noastre "de la centru", urmăream cu plăcere "Sinteza zilei" pe vremea când era invitat Paler şi mă uit în zilele noastre la "Cap şi pajură", cu Cristian Tudor Popescu şi Emil Hurezeanu. În rest, consider că e pierdere de vreme. Până aseară, când m-am uitat cap - coadă la emisiunea de la Pro TV - "Frumuseţe pe muchie de cuţit". Superprofesionist făcută, după un format de zile mari, fără note false, cu impact teribil în viaţa unor oameni... Pentru că e ceva ce pare de poveste să vină cineva, să te ia de-acasă şi să te transforme dintr-o femeie cenuşie în una care poate privi din nou viaţa în ochi, de la egal la egal. Mi-a plăcut moderatorul, naturaleţea medicilor şi a celor implicaţi. Până şi discuţia în direct a celor doi soţi chinuiţi de o undă de gelozie nu avea nimic nefiresc în ea, ceea ce dovedeşte o regie foarte bună. Într-un timp în care se fac multe emisiuni gândite pentru un intelect mediu, cred că noul format de la Pro TV e cu totul şi cu totul altceva decât ni se servea până acum. Sper să nu coboare ştacheta pe viitor, pentru că am de gând să urmăresc emisiunea, pe mai departe...

Niciun comentariu: