duminică, 29 martie 2009

Ion Istrate şi farmecele

De mai bine de un an, pe blogul meu intră vrăjitoare de pretutindeni (asta, cel puţin, cred că sunt), interesate de farmece şi descântece. "Atracţia" o reprezintă o pagina de Remember publicată mai demult în Monitorul şi apoi pe blogul meu, ce conţine discuţii la subiect cu etnograful Steliana Băltuţă. Mai nou, e "năvală" din cauza prezicătorului Ion Istrate. Eu am scris, la începutul anului, despre lansarea revistei Luceafarul.net, editată de Ion Istrate, directorul Editurii Agata din Botoşani. Coincidenţa de nume îi determină pe mulţi să-mi acceseze blogul, săptămâna trecută înregistrându-se un record de 100 de vizitatori unici pe zi! Măruntă concluzie ce s-ar impune e aceea că în plin mileniu III nu descoperirile ştiinţei contează pentru omenire, ci farmecele şi prezicerile. Asta e, astea sunt vremurile, în astea defilăm şi noi. Chiar aşa, când avem cutremur anul ăsta şi cine ştie vreo vrajă, ceva, ca să câştig o excursie până în Japonia, că e o ţară la care visez demult?!!!

Niciun comentariu: