joi, 12 martie 2009

Oameni frumoşi, din toate punctele de vedere

Am întâlnit în decursul existenţei fel şi fel de oameni. Unii a căror faţă se lumina a zâmbet atunci când trebuia să dea bine în poză, alţii frumoşi dar totalmente inexpresivi din cauza deficitului de materie cenuşie, alţii urâţi de-a binelea, dar transfiguraţi de trăirile interioare... Sunt doar câteva exemple, pentru că prototipurile umane ţin de infinit. Ei bine, azi am întâlnit şi am ascultat un om frumos din toate punctele de vedere. Eugenia Eremeciuc are 49 de ani, nu mai vede deloc de vreo 12 ani şi il are drept ajutor pe băiatul ei, de 14 ani. Locuiesc amândoi într-un apartament frumos de-a binelea, ce luceşte de curăţenie. Eugenia face tot în casă, doar afară având nevoie de ajutorul băiatului. Am ascultat-o vorbind pentru echipa de la Tele M, ce venise să o filmeze pentru o viitoare emisiune. A făcut-o atât de frumos, cu atâta sinceritate, naturaleţe şi distincţie, în acelaşi timp, încât la un moment dat mi-au dat lacrimile. Mi se întâmplă foarte rar în ultima vreme să plâng, mult mai uşor mă înfurii, dar câteva lacrimi sunt binevenite... Parcă mă mai umanizează...

Niciun comentariu: