joi, 2 aprilie 2009

Jurnalişti săraci cu duhul...

Din păcate, există încă mulţi semeni care consideră jurnaliştii o specie de imbeciluţi, cărora trebuie să le scrii o informaţie după principiul "mură în gură", la virgulă şi cu acordul bine stabilit între subiect şi predicat. M-am mai convins încă odată de acest lucru, citind astăzi câteva vorbe într-un mail pe care o colaboratoare mai veche a făcut greşeală să mi-l forwardeze. O altă doamnă profesor, pe care n-am avut onoarea să o cunosc şi nici viceversa, comenta cam aşa pe marginea unei informaţii: "Am mai adăugat câte ceva. Sper să-l publice... şi poate şi poza.... Eu am avut experienţe neplăcute, mi-au făcut harcea-parcea din articol!". Stimate doamne, ţin să vă anunţ că au mai făcut şi jurnaliştii facultăţi, că au mai şi citit niscaiva cărţi şi chiar au mai şi semnat unele... Context în care gândim rapid, scriem la fel şi, întâmplător, suntem şi buni psihologi. Deci, nu chiar nişte oameni de duzină! Aşa că, nu ne mai trimiteţi articole "la virgulă"... Scrieţi informaţiile pure cu alineat şi de redactarea textului permiteţi-ne să ne ocupăm noi. Dumneavoastră predaţi cu pasiune elevilor, realizaţi proiecte care să însemne ceva pentru comunitate şi dacă vă doriţi altceva, solicitaţi un job în mass - media locală!

Niciun comentariu: