joi, 28 mai 2009

Ei, uite că e şi Mall-ul bun la ceva!

Până în seara asta n-am prea băgat în seamă că e campanie electorală. Când vedeam vreun catindat pe la televiziuni, schimbam canalul să nu aud ce minuni mai spune. Steagurile de pe stâlpi sau bannerele stradale ţin de mult de cotidian, aşa că nu le mai văd şi nici nu m-a oprit careva din drum să-mi dea vreo cutie de chibrituri, măcar. Doar maşina aceea de pe Pietonal, înclinată precum Turnul de Pisa, iese oarecumva din decor. Ei bine, în seara asta mi-a atras ceva atenţia! În sfârşit, plouă la Botoşani! Aşa că am ieşit pe balcon şi am deschis geamurile larg, să-mi intre mirosul stropilor în casă. Am mai poposit niţel, să respir aer de-adevăratelea, prilej numai bun să admir zidurile ca nişte hăuri ale Mall-ului din diagonala drumului. Atârnate de ele, două bannere mari, ale unui partid ce ne dă indicaţii cum să alegem. Emblematică combinaţie, pentru că un om raţional se gândeşte că e invitat să aleagă investiţii care se vor finaliza la sfântul aşteaptă şi un trai ca la vreme de ploaie, într-o Europă Unită. Doamne, ce abstenteism prevăd la alegerile astea... Cu un fler mai ceva ca Mama Omida....

Niciun comentariu: