luni, 25 mai 2009

Între gomoşenie şi obedienţă şi retur

De câte ori ies din tiparele mele existenţiale, tot dau cu capul de câte ceva. Azi mă pot lăuda cu două experienţe "de profil". In prima, mă duc cu un nevăzător ce avea o problemă într-un birou din zona administrativă, unde dau peste un personaj acrişor spre îngheţat, de-o gomoşenie rară. Fapt ce m-a făcut să mă-ntreb, pentru a nu ştiu câta oară: dacă cu mine, care nu-s chiar oarecine, se poartă de parcă i-aş cere portmoneul, ce se întâmplă cu oamenii simpli? Dar să trecem peste asta, bine că l-a înscris pe nevăzător în audienţă...
A doua la mână. Mă duc la prânz la bibliotecă, la o manifestare la care m-a invitat Mihai Cornaci. Ajung cu o uşoară întârziere, fiindcă alergasem de la slujba cealaltă şi mă opresc, până una-alta, la uşă. Văd mai încolo colecţionari de vază, în frunte cu Ştefan Nicolau, care se agită, privind înspre mine şi pregătindu-se să cedeze un loc. Mai mai să mă sperii, crezând că am devenit subit un VIP, când realizez că în faţa mea stătea Elena Condrei şi că pentru ea era toată agitaţia... Ha, ha, am luat ţeapă...

Niciun comentariu: