duminică, 3 mai 2009

O grădină atoatecuprinzătoare

Greu mai e cu pagina asta de învăţământ, pe care o fac... Aşa cum am mai scris, am câţiva colaboratori speciali, pe care îi consider chiar prieteni, alţii cu care comunic satisfăcător şi o bună parte care mă fac să mă caţăr pe pereţi. În ultimele zile am avut parte mai mult de cei din ultima categorie... Să o iau pe rând. Merg miercuri la un eveniment, unde eram în juriu. Stau o oră, îmi fac treaba şi apoi plec, fiindcă trebuia să ajung la nevăzători, unde nu mi se terminase programul. O rog pe cea ce m-a chemat să-mi trimită rezultatele finale ale jurizării, dacă poate chiar în acea zi şi îmi promite că da. Azi e duminică şi pauză informaţii... Alta la rând. Sunt invitată să văd o expoziţie, unde erau doar profesoare, elevii ce urmau să o vizioneze venind peste o oră jumate! Întrucât aveam nevoie de fotografii dinamice, cu copii, am stat o oră şi jumătate, interval în care mi-am blestemat zilele... Şi a treia. Se petrece un eveniment literar la Rm. Vâlcea, despre care aflu de la o profesoara din Botosani. Cum ea nu avea imaginea globală, îmi da un mail al organizatoarei, careia îi scriu, politicos, pentru a afla numele micilor botosaneni premiaţi. Îmi trimite un ditamai articolul pe care l-o fi direcţionat, probabil fără succes, şi la ziarele locale, cu indicaţii să-l pomenesc şi pe inspectorul de specialitate şi pe ea şi pe dracu şi pe lacu... Îi scriu din nou politicos că eu trimit materiale la un ziar din Botoşani şi contează numele botoşănenilor şi nu al inspectorului de specialitate de la Vâlcea... Îmi răspunde sec să mă documentez la Botoşani, ca ea nu are tabel cu numele premianţilor şi localitatea din care provin şi nu are timp să-l facă special pentru mine. Deja le-am contactat pe botoşănence şi am şi primit 2 răspunsuri (mai aştept 2), iar doamnei de la Vâlcea nu-i pot face decât atât: nu o pomenesc în articol şi gata. Iaca sâc!

Niciun comentariu: