sâmbătă, 16 mai 2009

A pleasant day

Astăzi am petrecut o zi realmente frumoasă. Am avut calificări la filială, pentru faza zonală a Concursului naţional de şah pentru nevăzători. Au fost şi partide cu emoţii, viu disputate, dar şi multă bună dispoziţie. M-am bucurat că printre cei 10 concurenţi au fost şi 2 femei, Mariana Lupaşcu şi Anişoara Văcălie, care n-au făcut câtuşi de puţin figuraţie, adunând puncte şi laude de la colegii lor bărbaţi. Au câştigat, în final, Tudorel Tupiluş, urmat de Neculai Bunduc şi Neculai Baban, Cezar Vieru fiind calificat din oficiu, pentru că a fost în primii 10 în finală anul trecut. Când s-a terminat totul, am mers la Grădina cu flori, în Centrul Vechi, la o bere şi la o îngheţată. Într-o după amiază superbă, cu oameni plăcuţi şi inteligenţi, într-unul din acele momente existenţiale în care ai sentimentul că se opreşte timpul în loc. Sper să nu urmeze, curând, vreo altă postare legată de ţara în care vreau să emigrez, fiindcă ar trebui să mă bucur mai mult de viaţă şi de ceea ce îmi oferă ea. Zile frumoase, conversaţii interesante, scurte paliere temporale în care tot ce a fost urât în trecut se şterge. E seară, e sâmbătă şi nu vreau să mai muncesc. Astăzi, cel puţin. Îmi doresc, măcar din când în când, să stau şi eu de pomană!

Niciun comentariu: