sâmbătă, 25 iulie 2009

Doamne, ce naivă sunt....

Nu ştiu cum se face, dar în ultimii ani tot am câte-o revelaţie bruscă, ce mă face să cred că la un moment dat voi deveni atât de înţeleaptă, încât mă voi speria şi eu... Lăsând gluma deoparte, vreau să spun că şi azi am avut o proaspătă revelaţie, mai exact că şefii de asociaţii reprezintă strict interesele furnizorilor de servicii şi în niciun caz pe cele ale amărăştenilor ca mine şi ca alţii, care bănuiesc că şi cotizăm pentru leafa lor. Dar despre ce e vorba. În toamnă am decis să renunţ la serviciile Termica şi să mă încălzesc cu calorifere electrice. Mai erau vreo doi pe scară la Termica, aşa că mi-am spus că n-are rost să mă debranşez, dau repartitoarele la zero şi e ca şi cum aş fi debranşată. Peste vreo lună şi-a montat unu centrală şi am mai rămas eu cu o vecină. Când am văzut că pe noiembrie pentru 4 unităţi la un repartitor (care a funcţionat deşi îl credeam închis!) am de achitat 70 de RON, m-am speriat, am căutat-o pe vecină şi am discutat apoi cu contabila asociaţiei, pentru a debranşa scara. Iar ea a făcut cerere oficială în acest sens. M-am dus acasă, la Humor, m-am întors senină şi am descoperit că "nema" debranşare. Am dat din nou repartitoarele pe minimum minimorum şi am mers mai departe, în formula electrică. În primăvară, când am ajuns pe la asociaţie, am aflat că deşi aveam o unitate!!! (înregistrată iar aiurea de acelaşi repartitor), am de plătit 250 RON. L-am căutat pe preşedintele nostru şi i-am explicat că eu nu achit un serviciu de care nu am beneficiat şi i-am atras atenţia asupra cererii de debranşare din decembrie, căruia nu i-a dat curs. Că hâr că mâr, că o să vadă... A trecut iar timpul şi când am revenit la asociaţie, am aflat că suma la căldură e intactă. Azi l-am întrebat din nou pe domnul care ne e şef în cartier care e situaţia şi mi-a spus că gigacalorimetrul de jos a mers, aşa că trebuie să plătesc. I-am amintit din nou de cererea de debranşare şi văzând că vorbesc la pereţi i-am spus că voi sesiza OJPC-ul. "Nu mă tem eu de asta!" a venit replica. Am ridicat şi eu tonul, am trântit o uşă şi am decis să mă duc luni să plătesc, pentru că mă pot trezi că mai am de achitat tot atât şi pentru penalităţi. La ceva ce nu am consumat! Numai că, în ce-l priveşte pe domnul "şef", nu cred că mai stric vreun "Bună ziua" pe el de-acum înainte. Chiar, pe indivizii ăştia nu-i schimbă nimeni? Iar în privinţa OJPC-ului, mă mai gândesc, totuşi. Poate că ar fi cazul să mă duc şi pe-acolo, fiindcă n-am agreat niciodată să-mi bage cineva mâna în buzunar, cu tupeu!

Niciun comentariu: