joi, 16 iulie 2009

Gânduri pentru viitorul apropiat

Deci! În primul rând, mai e nevoie de câteva zile de Oshawa, pentru că văd că iar încep să arăt ca un purceluş. Al doilea, să-mi schimb niţel look-ul, fiindcă nu sunt prea entuziasmată de imaginea pe care mi-o întoarce oglinda dimineaţa. Trei: să încerc să fiu mai bine organizată, pentru că am foarte multe lucruri de făcut şi nu am voie să dau nimic peste cap. Patru: în momentul în care plec în Italia, să mă detaşez de tot şi de toate, să mă odihnesc şi să-mi încarc bateriile. Cinci: Să reuşesc să scriu în timp util proiectul cu Ucraina şi să obţin finanţare pentru o idee care mă reprezintă şi pentru care voi aduna, aproape integral, capitalul cuvenit de imagine. Şase: să mai găsesc câteva idei deştepte pentru serialul de politică internaţională, pentru ziar. 7 - 8 - 9... să dorm mai bine, să nu mă las călcată pe coadă de nimeni, să mai ajung măcar de două ori la plajă până la finele lunii... Nu cred că vreau prea mult!

Niciun comentariu: