vineri, 10 iulie 2009

Marginalii, după o emisiune TV

Am urmărit şi eu astăzi, în reluare, emisiunea de la Tele M la care am fost invitată aseară şi aş vrea să fac câteva comentarii "la rece". În primul rând, vorbesc mai bine şi mai fluent în faţa camerei decât în mod obişnuit. În majoritatea timpului sunt grăbită, nu acord atenţie maximă cuvintelor, mă mai bâlbâi, pe când la televiziune asta era singura treabă pe care o aveam de făcut: să vorbesc şi, dacă se poate, să spun niscaiva lucruri inteligente şi înclin să cred că m-am achitat onorabil de misie. În al doilea, se cam vede vârsta, dar asta nu e grav. Nu mai am nici 25, nici 30 de ani şi nici nu mi-am petrecut timpul cheltuind banii pe operaţii estetice. Ceea ce m-a bucurat, în schimb, a fost o expresie senină pe care am remarcat-o pe figura mea, ceea ce denotă existenţa unui echilibru interior destul de bun. Mai ales dacă ne gândim la vremurile pe care le trăim... Altă concluzie se referă la curajul celor spuse. N-am făcut afirmaţii prea comode şi sunt convinsă că sunt destui care m-au înjurat. Dar şi oameni care au apreciat cele spuse, unii sunând ca să mă felicite imediat după emisiune. Una peste alta, cred că voi cere un DVD cu emisiunea de aseară, pentru că e un reper existenţial destul de bun - pentru a şti cum arătam şi gândeam la un moment dat.

Niciun comentariu: