joi, 30 iulie 2009

Muncă fizică versus filozofie

În dimineaţa asta am vrut să scriu pe blog niscaiva consideraţii despre responsabilitatea de care firesc ar fi să dea dovadă bloggerii din România şi din lume. Care, mai ales când sunt persoane publice, ar trebui să fie perfect conştienţi că vorbele lor - aşternute pe tastatura computerului şi lansate apoi pe Internet - pot fi preluate oricând de mass - media şi transformate în sămânţă de scandal. Cu alte cuvinte, una e să înjuri pe la colţuri sau la tine acasă pe câte unii şi alta să-ţi publici înjurăturile pe blog. Numai că, după ce m-am gândit bine, am considerat mai important să termin curăţenia în casă. Care chiar e gata! Nu-mi vine să cred că în două după - amieze şi două dimineţi (în care am lăsat munca intelectuală în plata Domnului), am reuşit să fac toata casa bec. Asta da realizare!

Niciun comentariu: