miercuri, 1 iulie 2009

Un nou proiect eligibil

Astăzi s-a afişat pe site-ul CJ Botoşani punctajul pentru proiectele culturale, din domeniul educaţiei şi cel sportiv. Printre cele ce au obţinut finanţare figurează şi proiectul "Foclorul, liant sufletesc pentru nevăzătorii judeţului Botoşani", pe care l-am scris şi l-am depus din partea Filialei Nevăzătorilor Botoşani. Am obţinut 80 de puncte din 100 posibile şi asta deoarece am trecut doar 11% la cofinanţare, aici pierzând vreo 15 puncte. Numai ca făcusem în prealabil un calcul destul de exact, ideea de bază fiind aceea de a depăşi pragul de 65 de puncte, peste care un proiect era eligibil. Cu cele 80 de uncte, ne-am "calificat" la pas... Este al cincilea proiect pe care îl scriu din 2004, toate fiind finanţate, la vremea lor. Celelalte patru au fost: "Oraşul pas cu pas", ediţia 2006 a "Heartrock", "Pe urmele lui Eminescu, pe jos" şi Festivalul naţional de folclor pentru nevăzători din 2008. Ultimul proiect, din 2009, va presupune, în rezumat, o succesiune de concerte ale Tarafului Nevăzătorilor Botoşani în localităţi ale judeţului, unde sunt comunităţi mari de nevăzători. Evident, nu vor cânta doar pentru ei, ci şi pentru toţi localnicii care vor dori să mai uite de necazuri, ascultând folclor de calitate.

Niciun comentariu: