joi, 13 august 2009

Am revenit!

Timp de mai bine de o saptamana am avut probleme cu conexiunea la Internet, asa ca in seara asta am venit la un Internet - cafe. Prilej sa spun ca am cateva sute de fotografii facute in ultimele zile, cele mai multe dintr-un parc din Rimini, intitulat "Italia in miniatura". Sincer, m-am amuzat de eforturile Elenei Udrea vazand ce inseamna turismul in Italia. Mai intai o investitie masiva, foarte multa imaginatie, bun gust si apoi turisti cat cuprinde. La un moment dat, am mers cu o barca pe un canal venetian, de 5 ori mai mic decat cele veritabile pe care voi ajunge maine. Fara sa stim, ni s-a facut o fotografie pe traseu, pe care puteam sa o cumparam daca ne place. Ei bine, am dat 7 euro pe o poza pentru expresia de pe figura mea. Aratam de parca ajunsesem in Paradis! Colegele mele de calatorie au vrut sa repetam experienta, special pentru o noua fotografie. Ei bine, in a doua, cand deja stiam despre ce e vorba, am iesit cu ochii inchisi si cu o figura comuna. Cat de mult conteaza surpriza in viata omului... Salutari tuturor celor de-acasa, de care mi-e dor. Salutari si celor care-mi acceseaza cu constiinciozitate blogul, pentru ca am vazut ceva intrari saptamana asta, cat nu am fost on line...

Niciun comentariu: