luni, 3 august 2009

Ploaie cu trasnete si fulgere la Ravenna

In mod obisnuit, inteleg ca in perioada asta a anului nu prea ploua in Italia. Ei bine, o copioasa exceptie de la regula s-a inregistrat in aceasta dupa-amiaza, cand a plouat ca la munte, la bunica, pe vremuri. Spre marea incantare a botosanenilor ajunsi pe aceste meleaguri, care ne sufocam de caldura. Asta ar fi noutatea cea mai importanta pentru cei ce imi citesc blogul din tara. Altele ar mai fi ca am fost azi la plaja si am facut baie in Adriatica, ca prietena mea Paula ne indoapa ca pe gansaci (ma tem ca nu ne mai ia avionul la intoarcere, din ratiuni de gabarit depasit), sau ca am facut deja o vizita de cateva ore prin oras. Mai multe detalii, cand revin acasa. In aceasta dupa-amiaza, dupa ce am vazut biserici din alte secole sau locul unde a fost inmormantat Dante Alighieri, avem programata o vizita "elevata" la un hipermarket. Pana una-alta, salutari tuturor celor ce-mi acceseaza blogul, oriunde ar fi ei...

Niciun comentariu: