luni, 28 septembrie 2009

Gata!

Am depus proiectul cu numele "Genii fără frontiere" astăzi, la 15.25 (ora limită era 16.00...). Au fost oameni care m-au ajutat şi fără de care n-aş fi dus lucrurile la bun sfârşit 100 de ani de-acum înainte, aşa că le mulţumesc din toată inima. În ultimele două săptămâni, am sentimentul că totul s-a petrecut ca şi cum aş fi urmat cursuri postuniversitare într-un regim infernal, pentru că am învăţat extrem de multe într-un timp incredibil de scurt. Orice experienţă generează acumulări, ce pot fi utile în viitor, aşa că la asta trebuie să mă gândesc dacă nu primesc finanţarea. Nu de alta, dar proiectul meu avea numărul 95, şi nu s-au depus numai la Suceava. Dar asta contează mai puţin, cursa a fost extrem de interesantă şi cu adevărat memorabilă.

Niciun comentariu: