joi, 19 noiembrie 2009

Dragi cunoscuţi, să ştiţi că fac bine!

Traversez iar o perioadă existenţială agitată. La ziar apar multe pagini şi trebuie să fiu tot timpul în priză, pentru a nu rămâne descoperită în vreo zi, iar proiectul folcloric de la nevăzători a presupus multă muncă în plus (faţă de ce făceam de obicei), plus opt duminici până acum la ţară sau prin aşa-zisele oraşe dinspre capăt de judeţ. Acestea fiind datele, nu prea mai am timp să socializez, mai exact să merg la evenimentele de la care nu lipseam înainte. În ultima vreme am fost doar la ceremonia de "150 de ani a Laurian"-ului, fiindcă m-a invitat Elena Agachi şi în seara asta la o gală a copiilor premiaţi, organizată de Centrul de Creaţie, la sugestia colegei mele de la ziar, Gabi Ioniţă. Cu plus îi pot trece pe cei ce mi-au zâmbit şi care a fost evident că se bucură că mă revăd. Curios mi s-a părut, la ambele ieşiri, că am întâlnit oameni care m-au privit lung şi m-au întrebat ce mai fac. Am răspuns, evident, bine! Daaa, bine? Adică cum, chiar bine? N-am avut timp de prea multe explicaţii, dar realizez că oamenii nu prea cred în capacitatea de regenerare a semenilor lor, după situaţii dificile. Să ştiţi, totuşi, că se poate. Câştig mai mulţi bani ca înainte, sunt mai băgată în seamă, am fost vara asta în două ţări străine, mă ocup de noi proiecte culturale, am reuşit să-mi schimb şi racordul la gaz!!! (pe care am dat o avere), deci mă descurc. Dacă vă gândiţi să-mi plângeţi de milă, căutaţi pe altcineva, pentru că eu, în linii mari, chiar fac bine.

Niciun comentariu: