luni, 30 noiembrie 2009

O zi de-a-n boulea

Azi am avut o zi aşa cum am scris în titlu. Asta după două zile superbe, cu spectacole ale tarafului nevăzătorilor la Truşeşti şi la Tudora. Cel puţin la Tudora, a fost un eveniment de zile mari. Ne-a întâmpinat primarul, care a ţinut discursuri pline de emoţie, ştiind că în taraf sunt doi tudoreni, sala a fost plină, iar taraful a fost în formaţie completă, mai puţin Relu Matei, plecat în staţiune. E ceva să vezi cum curge un proiect la care s-au alăturat Mitică Ştefan şi Mişu Buliga, de la "Rapsozii Botoşanilor" şi Costică Lupu, de la "Datina" şi în care s-au implicat foarte mulţi oameni, care au trăit fiecare "excursie culturală" în judeţ din plin. Sâmbătă şi duminica au făcut parte din public şi mama şi mătuşa mea din Fălticeni, care au fost cât se poate de încântate de ce au văzut şi auzit. Ce să mai spun de bunicii lui Eusebiu Toma, veniţi special de la Vorona ca să-şi vadă nepotul (şi care au pregătit o trataţie generoasă pentru tot taraful), la fel făcând şi tatăl colegului meu Costică Surugiu. Ieri a venit cu noi şi Valentin Popa, care a cântat la fluier, ce mai, a fost un spectacol cu adevărat impecabil, proiectul fiind, per ansamblu, evenimentul cultural al toamnei in judeţ. Aştept să mă contrazică cineva, că îi prezint urgent, drept mărturie, sutele de fotografii făcute de domnul Micu.
După toate astea, azi mă sună o doamnă, care mi-a cerut săptămâna trecută "ţ" documente, pe care i le-am şi dus, şi îmi spune că unul din ele e făcut "de-a-n boulea" şi să îl aducă contabila. Cum ar veni, m-a făcut tâmpită. E greu să-i explic că eu fac sumedenie de lucruri, extrem de diferite, aproape în acelaşi timp, şi că trebuie să mă pricep la toate. Context în care, din când în când, mai şi greşesc. Dar asta e, am încasat-o în plex şi nici n-am avut replică pe măsură. Plus de asta, am mai asistat şi la un scandal, tot azi, în care aveam şi eu o măruntă vină şi am ajuns la concluzia că sunt implicată în prea multe şi că ar fi cazul să mă mai detaşez puţin, înainte de a o lua pe arătură. Nu ştiu, concediu, libere, reculegere la mănăstire, văd eu ce, că aşa nu prea mai merge...

Niciun comentariu: