marți, 1 decembrie 2009

Chef cu mici şi bere de Ziua României

Citesc pe Hotnews despre manifestaţii în marile oraşe ale ţării care par să semene cu ce s-a întâmplat în '89. Înclin să cred şi să spun că e de bine, dar aştept să văd ce se întâmplă mai departe! Până una-alta, am petrecut o după - amiază agreabilă, împreună cu doi câştigători ai Cupei "Unirii" la şah la nevăzători, Cezar Vieru şi Mitică Tiliban, cărora li s-au alăturat Sandu Surugiu (un concurent cu simţul umorului şi care nu e deloc rău de scârbă atunci când nu e învingător) şi soţia sa Angela. Ne-am dus la un restaurant undeva la "cucurigu" lângă Piaţa Mare, unde am mâncat mici, am băut bere şi ne-am hlinzit pe îndelete. M-am deconectat de-a binelea şi am realizat că e nevoie şi de astfel de momente. Nu prea dese, că intru în faliment existenţial, dar măcar din când. În altă ordine de idei, oare în Piaţa Revoluţiei de la Botoşani nu e nimeni?

Niciun comentariu: