joi, 10 decembrie 2009

Mă privatizez! Mă fac ghicitoare!

În ziua alegerilor, la orele 18.25, scriam pe blogul meu următoarele: "Să văd ce talent de prezicător am: voturile românilor din diaspora vor decide preşedintele românilor pe următorii cinci ani! Dacă greşesc, asta e, n-am har de vizionar...". Astăzi, din editorialul din "Monitorul de Botoşani", semnat de Marius Ilincaru, aflu că
"Pe teritoriul României, Mircea Geoană a câştigat alegerile cu 14.738 de voturi în faţa lui Traian Băsescu, care a fost propulsat în marele învingător de voturile din străinătate". Deci, Quod erat demonstrandum, în traducerea neaoşă, "ceea ce trebuia demonstrat" a şi fost. Nu mai rămâne decât să-mi găsesc un nume de ghicitoare, unul de firmă şi un domeniu predilect. Să fie politica, încălzirea globală, pacea în lume?...

Niciun comentariu: