joi, 10 decembrie 2009

Ştirile bune ale zilei de azi

- Prima dintre ele vine de la dr. Laura Jijie, şefa Secţiei de Neuropsihiatrie din Parcul Tineretului. După articolul pe care l-am scris marţi despre maniera în care au petrecut Sărbătoarea de Sf. Nicolae, cu daruri pentru copii cumpărate din banii angajaţilor secţiei, a fost sunată de cei de la BCR Botoşani, care s-au oferit să le aducă copiilor daruri de Crăciun;
- A doua veste a venit pe o filieră mai îndepărtată, prin care am aflat că oameni cu care ţinem legătura la CJ pentru proiectul folcloric ne laudă în conversaţiile cu prietenii pentru ceea ce am realizat în această toamnă;
- A treia informaţie e legată de blogul celor de la Laurian, unde apare un link spre blogul meu, intitulat "carmen moraru ziarista". Dacă la formaţia mea tehnică (cu studiile aferente) lumea mă asimilează atât de bine cu ceea ce fac, ca autodidact, de 15 ani încoace, s-ar putea spune că nu mi-am pierdut vremea...

Niciun comentariu: