luni, 14 decembrie 2009

Sunt în "Top ten"!

E vorba de blogurile botoşănene, în conformitate cu ce spune www.trafic.ro. Reiau, mai jos, postarea de pe www.teoblog.net:
"M-am gandit sa vad cam ce bloguri exista prin Botosani si sa fac un fel de top dupa trafic.
Blog Vizitatori/luna (aproximativ)
www.teoblog.net 110.000
www.eu-simplu.blogspot.com 70.000
www.worldit.info 10.000
www.bogdanblog.ro 5000
www.cathalin.wordpress.com 4500
www.fotoionut.blogspot.com 2700
www.dpweb2.blogspot.com 2500
www.bogdanepureanu.ro 2500
www.dumbravaandrei.blogspot.com 1500
www.carmenmoraru.blogspot.com 1000
www.andraagachi.wordpress.com 1000
www.zeffy.we3d.net 1000
www.radugonciar.blogspot.com 900
www.cristiancorduneanu.wordpress.com 500
www.zeroviu.ro 500".
Mă bucur că îi şi cunosc pe o parte din cei ale căror bloguri sunt mai accesate ca ale altor botoşăneni: e vorba de Andra Agachi, Zeffy (primul, de altfel, care mi-a promovat blogul), Cristian Corduneanu şi Radu Gonciar (profesor de religie dar şi mare iubitor de muzică rock - din ultima ipostază îl ştiu). Măi - măi, nu scriu chiar degeaba pe blog, mai citesc unii - alţii ce trăsnăi îmi trec prin minte...

Niciun comentariu: